ZAPRASZAM

sobota, 26 października 2013

UZGODNIONE







Choć między nami wszystko uzgodnione,
Pozostaw mi po sobie chociaż  mały ślad.
Te wspólne doby nigdy razem nie spełnione,
Co inni mieli, a mnie ich zawsze było brak.

Bo kiedyś nas nie będzie przecież zawsze razem,
I naszych  uczuć nie zobaczy żaden brzask.
Pozwól mi, chociaż być w marzeniach, z tobą razem
Pozwól mi w myślach, wspominać tamten piękny czas.

I kiedyś marzec nieuchronnie przyjdzie,
I powie drodzy, na was przyszedł właśnie czas.
To nie zostawiaj mnie na pustej drodze,
Zabierz do domu, bądź ze mną ten ostatni raz.

Bo kiedy powiesz wszystko już skończone,
Zabierz też smutek, tęsknotę i zabierz  żal.
Oddaj mi uśmiech, radość , to co nie spełnione.
I nigdy nie mów, że, już razem niema nas.

I kiedy mówisz wszystko jest skończone,
Na zawsze pozostawiasz smutek, troskę oraz żal.
Nie wezmę ciebie nigdy, w ramiona  jak żonę,
Choć w mych marzeniach zawsze Ciebie będę miał.

Choć między nami wszystko uzgodnione,
Jest termin,  jest rozstawania smutny czas.
Pozwól mi jeszcze Ciebie mieć za żonę,
Pozwól mi kochać siebie teraz cały czas.

Te dni które nas dzielą do rozstania,

Niech wszędzie zawsze będzie pełno nas.
Bo kiedy już nie będę  razem z tobą.
To niech wspomnienia grzeją serca w nas.

I kiedy mówisz wszystko będzie zakończone,
To zabierz z sobą smutek, a pozostaw nas.
I gdy nie będę nigdy więcej ciebie miał za żonę,
To oddaj uśmiech,  spokój i radość serom daj.

Zapomnisz o mnie? Zapomnisz o mnie?
I sercu swemu wielka pustkę dasz?
I co skończone, nigdy nie zostanie zakończone,
I tak naprawdę serc naszych, nikt nie będzie miał.

I czasem łza potoczy się po naszych twarzach,
I serce ściśnie smutek i bolesny żal.
I spytasz czemu to końca nie jest zakończone?
Czy tak naprawdę, nigdy razem już nie zobaczy brzask?


6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Smutne, temat o którym się nie dyskutuje. Można jedynie rzec szkoda.

Anonimowy pisze...

Jak Wy tak możecie idioci jedni? Kochacie się, a więc reszta nieważna. Po co te teatralne gesty? Nie chcecie , nie możecie być razem? Dlaczego? Nie możecie być jawnie, to zejdźcie do podziemia. W ukryciu też się można kochać. Karolina

Anonimowy pisze...

Co to znaczy? Wojtku to Ty czy wybranka serca chce to co piękne rozwalić? Jest inny? Chyba nie, bo z tego pięknego wiersza wynika co innego. Jakaś przeszkoda? Nie ma czegoś takiego kiedy jest miłość. Chyba, że ta miłość jest obiegowa i poszła w inne ręce. Płaczę. Bożena

Anonimowy pisze...

Wasza miłość jest tylko Waszą miłością. W XXI wieku wolno kochać każdemu. Nie możecie czy jedno z Was się nie chce? Jeżeli się kochacie to bądźcie razem. Chcecie cierpieć osobno? Komedianci. W. Grz.

Anonimowy pisze...

Piękne słowa, cudowny wiersz. Podczas czytania popłynęła mi łza. Mimo, że ta miłość czy związek się skończył lub kończy się musiał być piękny. Niektórzy tylko mogą o tym pomarzyć

Unknown pisze...

Tak Agnieszko, bo wiem, że to Ty napisałaś. Był cudowny. To miłość mojego życia. Cudowna kobieta i cudowne uczucia. Nie ważne było to, że jest młodsza niż ja. To się nie liczyło. Wiem, że mnie kocha dalej. Cóż ona ma rodzinę i ją wybrała. Myślę, że ma rację, chociaż to strasznie boli. Ale w moim sercu zostanie taka jaką ją chciałem widzieć. Najpiękniejsza, najukochańsza, z najwspanialszym sercem i dobrocią. Nikt nigdy w moim życiu nie był tak opiekuńczy, tak wspaniały, mądry, troskliwy jak ona. Taka dla mnie zostanie na wieki.