ZAPRASZAM

niedziela, 29 czerwca 2014

Ani, Stanowi Borysowi i Julce..

CZY JASKÓŁKA UWIĘZIONA?

Wiem, że w życiu różnie bywa,
No bo dziwny jest ten świat.
Czasem się w nim coś przeżywa,
Czasem funta kłaków wart.

Czy Jaskółka uwięziona,
No bo jakoś dziwnie brak.
Julka macha swym ogonem,
Z Anią tutaj coś nie tak.

A więc powiem moi mili,
Ja się z Wami zżyłem tak.
I brakuje mi w tej chwili,
Waszej trójki, słyszysz Stan?



        Od razu wyjaśniam , żeby nie było nieporozumień. Na Facebooku od Stana, w pewnym okresie czasu otrzymywałem trochę zdjęć, reportaży z wojaży zagranicznych. Wszędzie, lub prawie wszędzie była Ania, Stan i Julka.
Któreś ze zdjęć dla mnie było szczególne. Ania miała ręce tak ułożone, jak gotująca się do lotu jaskółka. To było piękne zdjęcie, takie pełne szczęścia i radości. Naprawdę te radosne miny pełne szczęścia.... Stan wiem, koncerty, menadżer, brak czasu.... Jednak choć od czasu do czasu pokażcie się tej fejsbukowej społeczności całą trójką. No "Jaskółka" oczywiście na pierwszym planie. Pozdrowienia dla Was.




10 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Miłe zdjęcia, piękny wierszyk.Wojtek znowu napisał wspaniale. Ania i Stan .... no Wojtku to ciąg dalszy Ławeczki we Lwowie. Też widać u nich miłość, młodość. Tak masz rację chłopak i dziewczyna, tak można powiedzieć, bo młodość od nich bije. Pięknie są uczucia ludzi i trzeba je szanować. Myślałam już , że jakiś trójkąt, ale piesek jak najbardziej pasuje do nich. Pozdrawiam Katarzyna M.

Unknown pisze...

Dziękuję za wpis. Tak Ania i Stan wyglądają na takich zdjęciach zawsze uroczo. No i Julcia również. Widać, ze są szczęśliwi, a z FB również to, że Stanowi wiersz sie spodobał.

Anonimowy pisze...

Jaskółka czarny sztylet, wydarty z piersi wiatru
Nagła smutku kotwica, z niewidzialnego jachtu
Katedra ją złowiła w sklepienia sieć wysoką.......
Tak niezapomniana i piękna piosenka Stana Borysa. Również Twój Wojtku wiersz jest śliczny. Widzę. Tam o wietrze, tu Wiatr napisał. Tam jaskółka czarna i jak sztylet. Tu delikatna jasna, tak jak Twój wiersz Wojtku.
Marzena

Anonimowy pisze...

Widzę pewną analogię miało być. Coś komputer po drodze mi zjadł - Marzena

Anonimowy pisze...

No właśnie Panie Stan, jak to jest z Anią białą "Jaskółką"? Też widzę, ostatnio jej brak na Pańskiej stronie. Może to tylko natłok pracy, ale ja również przyzwyczaiłam się, że ona tam jest. Cudowna z Was para. Panie Wojciechu, wspaniały wiersz. Taki ciepły, taki miły. Gratuluję tak wspaniałego pióra. Również dołączam się do życzeń imieninowych Panie Pawle. Jeszcze więcej tak wspaniałych wierszy, prozy. Ma Pan publiczność która Pana kocha. Niech Pan pisze często, dużo i tak samo pięknie. Proszę nie tracić tej miłości.
Justyna
.

Unknown pisze...

Komputery tak czasami "zjadają". Dziękuję za miłe słowa. Cóż mam powiedzieć, skoro wszystko zostało tu powiedziane. Pozdrawiam.

Unknown pisze...

Nie wiem Pani Justyno. O to jaki jest z "Białą Jaskółką" to nie mnie, ale Stana trzeba zapytać. Myślę też, że to zwykły natłok pracy. Postaram się nie zawieść, ale jak to jest z tym czasem na wszystko sama Pani widzi. Dziękuję za słowa uznania, to bardzo miłe.

Unknown pisze...

Tak Stan jest wielki, a jego Jaskółka to już symbol. Piękna piosenka. Obydwie Jaskółki są śliczne, tak wrosły w naszą świadomość - Stan i te Jaskółki. Pozdrawiam i dziękuję.

Unknown pisze...

http://www.radiopik.pl/31,0,lista-przebojow
Zapraszam do głosowania na Stana Borysa - Lista Przebojów Radia PiK 1241/1242 i jego piosenkę Stokrocie.Stoi wysoko na 5 miejscu. Pomożemy będzie na 1, a ja obiecuję też o tym coś napisać. A więc cała reszta zależy od nas.

Anonimowy pisze...

Dziękuję za link do głosowania na Stana zawsze głos i kliknięcie. A wiersz super. No to teraz są dwie jaskółki.Pozdrawiam Karol.