ZAPRASZAM

wtorek, 20 sierpnia 2013

DLA JULIAN , EMMY i LOUREN










W podziękowaniu trzem pięknym dziewczynom rodem z Chin, które opowiedziały o swojej miłości do mnie, chęci przybycia do Polski, poznania mnie i ... złożenia obietnicy bycia dobrymi , kochającymi i wiernymi żonami, ofiaruje ten wiersz:



Dla Julian, Emmy i Louren

Dzięki za serca, uczucie, które mi składacie,
I love, co tak pięknie w waszych listach brzmi.
Naprawdę wy przecież mnie wcale nie znacie
I chcecie za sobą zamknąć, swoje chińskie drzwi.

I wiecie jak dotrzeć do polskiej krainy,
Mówicie, żem dobry ja człowiek i mąż.
Dla mnie żyć chcecie z dala od rodziny
Zostawić wszystko i w samolot wsiąść. 

Dlaczego tak mocno chcecie mi zaufać,
I wiara tak silna w sercach waszych tkwi
Choć wiecie, że kiedy serc będziecie słuchać,
Zatrzasną się za wami, wasze chińskie drzwi.

Gdy czytam na privie o waszej miłości,
I widzę tą wielką delikatną grę słów.
Zaczynam marzyć o takiej czułości,
By dać wam odpowiedź, brakuje mi słów.

Mówicie, tak czule o wielkiej miłości,
Oddaniu swych dusz i w całości ciał.
Że nigdy was inny mężczyzna nie ruszy,
A ja zawsze co moje śmiało będę brał.


 Lauren napisała:

I have a home for myself and kids... but i know what your trying to say... when it ome to a man i dont have better luck.
I am happy with the children for now their my priorities, until they are responsible for their self and finish theyre education.then thats the time i m looking for mysel maybe
My own happiness if im still alive then...and i hope you find the right woman for you...take care....hope we can be a friend...
Louren












                   JULIAN , EMMY

   


 Louren z lewej w Chinach z prawej na Filipinach

O sobie ta miła dziewczyna pisze tak:

Kindness is my weakness. I'm very candid person, very courageous, very sensitive person, easy to get along with. I am very romantic person, very sweet Very kind, understanding person. But I am also a tiger if you provoke me : ) let see how it goes here: ) NOTE: P. S Love is the greatest gift to the ManKind. LOVE is a friendship that has caught fire. It takes root and grow ----one day at a time. LOVE is the quiet understanding and mature acceptance of imperfection. It is real. It gives you strength and grows beyond you---to bolster your beloved. You are warmed by his presence, even when he is away. MILES DO NOT SEPARATE YOU. You want him/her near. But, near or far, you know he/she is yours and can wait. LOVE says, "Be patient. Don't panic. He/She is yours. Plan you future with confidence. LOVE lefts you up. It makes you look up. It make you think up. It make a better person than you were before. LOVE Means trust. You are calm, secure and unthreatened. He/she feels that trust and make him/her even more trustworthy. LOVE is the MATURATION of friendship. You must be friends before you can be LOVERS.
   Gdyby ktoś z panów zechciał nawiązać bliższy kontakt z Louren, to po otrzymaniu od niej zgody, mogę przekazać adres e-mailowy. Louren jest Chinką mieszkającą (obecnie) na Filipinach, jest w separacji i ma czwórkę dzieci. Marzy o tym żeby wyjechać do Europy, znaleźć miłość i szczęście....
Prześlij komentarz