ZAPRASZAM

poniedziałek, 29 czerwca 2015

OSTATNIE TANGO


Piękna piosenka i brak polskich do niej tekstów. Postanowiłem to zmienić. Starałem się zachować sens nastrój na rzecz wierności tekstu.Dedykuje ją w dowód przyjaźni mojej koleżance Eli, Joli lub odwrotnie. :)


OSTATNI TANIEC...
 
Kochany słodki Istirabim
Nie chcę się kłócić dzisiaj z nim

Bo dobrze o tym przecież wie
Serce bez niego boli mnie
Ostatni taniec razem nasz
I ból przeszywa moją twarz
Chcę uciec nie wiadomo gdzie
Wszystko od nowa zacząć chce
Wiesz o tym przecież Istirabim....

Serce chce zostać razem z nim..
Niebo i słońce widzi mą twarz
Taniec ochładza deszcz i wiatr

W oddali metra słychać zgiełk 
Czy to mój pociąg woła mnie?
Widzi jak mocno boję się
I miodu kroplę do ciebie ślę
Boję i tańczę jak w słońcu ćma,
Taniec w Paryżu, to właśnie ja
Tak bardzo nie chcę utracić cię
A ty daleko lecisz gdzieś
To już ostatni taniec nasz
Nie patrz w mym oku to deszcz nie łza
Więc tańczę...
więc tańczę ....
tańczę...


To mocno boli, ty o tym wiesz
Już ciebie niema zostałam ja
Takie samotne serca dwa
I życie dla mnie traci sens
Bo niema ciebie jest tylko stres
I kolorowych nie ma już wnętrz.

 
Możesz idiotką nazwać mnie
Wiem życie dalej toczy się
Lecz dla mnie skończył się cały świat,
W włosach został paryski wiatr.

Więc tańczę...

tańczę......

Brak komentarzy: