ZAPRASZAM

niedziela, 14 kwietnia 2013

A DLA CIEBIE MOTYLE...






Kiedy na mnie tak spoglądasz,
kiedy patrzę w twoje oczy,
widzę, jak dokoła ciebie
rój motyli walkę toczy.

Robi wtedy się przyjemnie
i tak sercu strasznie miło,
bo nieważne, co to znaczy,
chcę, by zawsze nam tak było.

Znów cudowny świt się zdarzył,
bo motyle wyszły z cienia
- z motylami ci do twarzy,
a szarościom - do widzenia!

Zawsze, gdy jesteśmy razem,
na palecie kolor tęczy,
motyl leci za motylem,
tym motylom jestem wdzięczny.

Gdy się czasem rozstajemy,
w głowie coś się dziać zaczyna,
bo to wspomnień każda chwila
z motylami czas umila.

One zawsze są przy tobie,
me uczucia tobie dają
i jak lotna uczuć poczta
nasze myśli wymieniają.

Myśli i wspomnienia chwili,
kiedy niebo się rozdziera,
każdy dotyk, pocałunek,
już w motyla się przemienia.

Wszytko to jest takie śliczne,
że inaczej już się nie da.
Niech tak będzie motylicznie,
te motyle - wiem - są z nieba.

Wtedy, gdy jesteśmy razem,
kiedy widzę twoje oczy,
serca nasze są też blisko,
świat jest wtedy tak uroczy.

Co motylom mam zawdzięczać?
A co twojej dobrej duszy?
Każda chwila nasza razem
mocno serce moje wzruszy.


8 komentarzy:

rudoslawa pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
rudoslawa pisze...

Wzruszyłam się Wojciechu

Unknown pisze...

Dziękujemy. Czy może być coś piękniejszego niż czyjeś wzruszenie. Wiersz ten napisałem na szybko, dla mojej dziewczyny. Było to w chwili kiedy zobaczyłem, że ma potwornego doła, że życie zaczęło ja przytłaczać. Takie zwykłe, codzienne szare życie.Obowiązki, praca, dom. Chciałem przypomnieć jej o miłych chwilach, o tym co mówiła mi tak nie dawno. I motyle wróciły. Rzeczywistość poszła w kąt, łzy zamieniła na śmiech i jest już znowu dobrze. Nie wiem czy pod wpływem wiersza, ale powiedziała mi, Wojtek przestałam się przejmować całym światem. Bo to co się dzieje i jest teraz jest wspaniałe.

Unknown pisze...

Rudoslawa, zapraszam do znajomych.

Anonimowy pisze...

Флюра Катаева (Галеева)

Odwiedziłem Twojego bloga. Jesteś poetą.(F) (F) (F)
Wygrałeś moje serce!

Unknown pisze...

Cieszę się, że podoba Ci się to co piszę. Miło mieć fanów, bo tak zrozumiałem słowa o Twoim sercu. Dziękuję.

Anonimowy pisze...

Флюра Катаева (Галеева)

Wspaniały. Szkoda, że ​​nie mogę czytać w oryginale.

Unknown pisze...

Dziękuję, miło mi.