ZAPRASZAM

sobota, 22 września 2012

DLA OLI

Fredro napisał Odę o dupie. Jedna z moich fejsbukowych koleżanek rzuciła pytanie, " ciekawa jestem czy ktoś napisałby odę do mojej dupy ! ;-)" . No cóż oda to poważny utwór literacki, ale mały wierszyk, proszę bardzo:



Olu, chcesz odę o dupie?
Niech pisze ten co ją zna.
Ale maleńki wierszyk,
Napiszę dla Ciebie ja.

Na pewno jak każda kobieca,
Twa dupa dwie dziurka ma.
Jedna co nas podnieca,
Ta druga czasami sra.

Lecz kiedy obie dupy,
Ktoś w swoich garściach ma.
Wtedy żal jakiś przychodzi,
Czemu to właśnie nie ja.

Wcale nie musi być koniec,
Chwalenia dupy Twej.
Lecz żeby więcej napisać,
Bliższego poznania jej chcę.

A kiedy jej kształty powabne,
Zobaczyć będę mógł.
Wtedy znowu młodość powróci,
I będę czuł się jak Bóg.  
 
Będę Twą dupę chwalić,
I pieszczot dostarczę jej stu.
Bo po co mam konia walić,
Kiedy Twa dupa jest tu?




 

Brak komentarzy: